luni, 19 august 2013

pull me like a string

la sun plaza este o expozitie interesanta despre pictura si inventiile lui leonardo da vinci, merita vazuta, a fost un geniu omul asta. azi am mers la lidl mi-am luat lapte, smantana, desert de branza proaspata cu gem de fructe, biscuiti cu scortisoara, eugenia cu cacao, napolitane cu ciocolata, biscuit cu caramel invelit in ciocolata, covrigei, apoi am ajuns la auchan titan de aici mi-am luat iaurt, branza proaspata cu smantana fagaras, branza grasa de vaca, branza topita cu leurda, sunca de praga si suc multifructe. amicul meu spaniol din sevilia mi-a trimis doua tricouri simpatice, unul bleumarin pe care scrie espana, celalalt este gri inchis cu patru chenare mici negre in fiecare fiind reprezentat portiuni dintr-un taur, foarte dragut din partea lui ca mi-a facut acest cadou, o sa le port cu drag. am vazut un documentar interesant in trei parti world's busiest airport hong kong international, hotel venetian palazzo complex in las vegas, train station tokyo, nebunie curata. afara este cald, suportabil.

Niciun comentariu: