miercuri, 1 februarie 2012

le voyage dans la lune

m-am intalnit serile trecute cu spaniolul, boyfriend-ul englezului, l-am dus la carturesti verona, biserica anglicana, parcul icoanei, am intrat la shift sa bem un capucino, apoi am mers la cofetaria din romana unde am mancat o prajitura cu caramel. azi ne-am intalnit toti patru, am vizitat galeria de arta europeana a muzeului de arta, dupa care i-am dus la grand cafe galleron, am mancat o fripturica din piept de pui cu cartofi prajiti si un capucino. ce bine e sa ai bani sa umbli din pub in pub si in restaurante. m-am simtit bine cu ei, ne-am distrat bine cu totii. aseara mi-am luat jeansi albastri basic de la pull & bear unirea, stau foarte bine pe mine, imi fac un fund sexy. maine intra in magazinele h & m colectia david beckham bodywear. ma uit la un nou documentar bbc earthflight, 6 parti ce prezinta viata pasarilor de pe toate continentele. am tras noul album air - le voyage dans la lune. in februarie pentru prima data in romania va fi orgazinata luna istoriei lgbt, prilej de a sarbatori viata si cultura lgbt prin explorarea istoriilor noastre intr-un context lgbt. proiectul cuprinde o serie de manifestari culturale si artistice ce au ca scop cresterea vizibilitatii contributiei pe care persoanele lgbt o au la dezvoltarea culturii romanesti, consolidarea comunitatii si prieteniilor dintre oameni care trec mai departe de orientarea sexuala sau identitatea de gen si sarbatorirea diversitatii din istoria noastra comuna. evenimente vor aduce impreuna oameni cu preferinte diverse insa cu aceeasi dorinta de unitate, egalitate, solidaritate, cu acelasi respect pentru drepturile omului, indiferent de sex, gen, orientare sexuala, rasa, etnie, varsta, educatie sau clasa sociala.

Niciun comentariu: