vineri, 24 februarie 2012

my kind of heaven

ieri am vazut premiile brit awards, frumos show-ul, britanicii stiu sa faca muzica de calitate, se distreaza, mi-au placut prestatiile live coldplay, florence and the machine, noel gallagher, adele. kylie arata superb in rochia albastru cobalt ysl, o adevarata printesa. simpatica piesa lui olly murs. emeli sande este noua senzatie pop, albumul ei de debut iti merge la suflet. de la h&m mi-am luat doua tricouri basic in culori intense foarte frumoase: bleu si roz; la reduceri am gasit ciorapi colorati si boxeri negri cu o dunga gri. de la carturesti-ul din afi mi-am luat doua romane: padurea norvegiana - haruki murakami, un om sfarsit - giovanni papini; iar de la bam boo un elefant argintiu. in ultimele zile am facut sex cu un libanez, un turc si un roman bine dotat. vor apare noile parfumuri: hilfiger man sport tommy hilfiger, opium vapeurs de parfum ysl, romance summer blossom ralph lauren, jaipur bracelet boucheron, mon jasmin noir l'eau exquise bvlgari, armani code luna giorgio armani. afara s-a incalzit, ziua este soare, parca usor vine primavara. sper ca zapada se va topi in curand, vreau iarba verde, flori, vreme frumoasa.

Niciun comentariu: