luni, 6 februarie 2012

madonna no nipples but definitely in vogue

madonna a facut aseara un show incendiar la super bowl unde a cantat vogue, music, give me all your luvin' si like a prayer. imbracata intr-o rochie scurta neagra cu o centura aurie de gladiator, inconjurata de multi dansatori, fiecare piesa a avut propria coregrafie inspirata din mitologia romana, clubbing, majorete si gospel, madonna s-a dezlantuit in stilul caracteristic demonstrand inca o data ca stie sa faca un show de exceptie, ca ramane regina muzicii pop. bravo, esti o mare diva.
ieri am fost in vizita la un latino-american, sexy gagiul, ok ca om, m-am futut cu el, am stat la povesti despre vietile noastre, am mancat o supa vietnameza picanta de curry cu pui si oua prajite cu cateva specialitati de branza. l-am impresionat placut, mi-a spus ca sunt diferit fata de romanii pe care i-a intalnit, ca sunt the boy next door cu care multi ar vrea sa fie prieten. este placut cand aud vorbe frumoase despre mine, le-am luat ca un compliment. am tras ultimul album adele, toti prietenii straini o asculta, mi-au recomandat-o, vocea ei puternica si melodicitatea cantecelor m-au cucerit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti un pulos simpatic