joi, 16 februarie 2012

sexy and i know it

afara s-a mai incalzit, zapada se topeste, s-a facut fleoscaiala pe jos, la borduri apa balteste, oribila mocirla. am mers la kaufland, mi-am luat un pachet mare de biscuiti cu crema de cacao, biscuiti sarati, turta dulce, iaurt, lapte si cateva conserve. am intrat in pull & bear unirea, mi-am luat un tricou rosu la reduceri, are ceva scris pe el, e simpatic. prea mi-am luat numai tricouri albastre, am zis sa schimb culoarea. am facut rost de noul numar al revistei be where the city is! imi place mult actorul ryan gosling, arata superb. m-am uitat la premiile grammy, mi-a placut prestatia live a lui chris brown, bun baiatul, draguta piesa lui beautiful people. adele a castigat 6 grammy-uri cu noul ei album. are o mare voce, muzica ei te atinge in inima. eu nu ascult radiourile si nu ma uit la tv, asa ca nu stiu hiturile actuale, decat ce prind din zbor, sunt paralel cu muzica comerciala, care nici nu-mi place de altfel. am descoperit o cantareata a carei muzica suna ok: lana del rey. un italian cu care m-am intalnit la marriott pentru o cafea mi-a spus ca sunt un barbat frumos si sensibil. se pare ca fiecare casa de parfumuri vrea sa aiba un parfum sport. dupa chanel, dior, gucci, guerlain, cartier, burberry, armani, azzaro, apar noile editii dolce & gabbana the one sport, issey miyake l’eau d’issey pour homme sport, givenchy play sport, boss bottled sport hugo boss.

Un comentariu:

Anonim spunea...

asculta radio de la lana del rey