vineri, 3 februarie 2012

harsh winter

afara ninge marunt, vantul bate in rafale, este frig, o vreme oribila. zilele trecute au fost -21 grade. ingrozitor. ti se taia respiratia. incerc sa nu stau prea mult pe afara. marea neagra a inghetat. ieri mi-am luat de la h&m unirea chilotii beckham modelul brief negru. azi am dat o tura prin afi, la bershka am gasit la reduceri un t-shirt albastru pe care scrie football, e finut si imi vine bine. in parfumerii au adus noutati: kokorico jp gaultier, only the brave tattoo diesel, l'homme libre ysl, lacoste red; loverdose diesel, sheer beauty calvin klein, l'eau de chloe, roberto cavalli eau de parfum.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut!
Eu sunt MIHNEA.
Este prima data cand intru pe blogul tau si, fara a lansa aprecieri fara fond etc, spun - cu mana pe inima - ca imi place naturaletea si firescul epic al randurilor tale....
e posibil sa devin un fidel....nu in viata, ci al expresivitatii tale....