miercuri, 29 februarie 2012

everything for my pleasure

in timpul liber imi place sa merg prin malluri, ma uit cu mare atentie la haine, parfumuri, carti, decoratiuni interioare, ma plimb prin parcuri, fac fotografii, ma intalnesc cu prietenii, fac sex, ori stau acasa ascult muzica, ma uit la seriale, citesc, beau ceai. de la h&m baneasa mi-am luat o bluza bleumarin cu naturei la gat, din pull & bear afi cotroceni o bluza gri groasa pe care scrie everything for your pleasure, iar de la bam boo un ursulet dragalas tender. am vazut premiile oscar, frumoasa gala, trebuie sa vad the artist, hugo, the iron lady, my week with marilyn, the girl with the dragon tattoo, w.e. de la prieteni am primit sticlutele de parfum angel thierry mugler, only the brave diesel, bvlgari man, o miniatura de 7 ml chrome azzaro. pulp concerteaza vara aceasta in premiera in romania la b'estfest, iar placebo vor sustine un nou concert la bucuresti pe 6 august.

Niciun comentariu: