duminică, 12 februarie 2012

we will always love you, whitney

o stire ca un traznet ma trezeste brutal din dulcele somn al acestei dimineti de duminica. whitney houston a murit. avea doar 48 de ani. in ochi am lacrimi, in suflet tristete. acum nu ne-a mai ramas decat muzica ei. am crescut cu minunatele ei cantece, ma treceau fiorii auzind-o cantand. o mare voce de o sensibilitate aparte. in '90 cand am descoperit muzica straina, printre primele casete pirat cumparate a fost albumul ei aparut atunci i'm your baby tonight. am prieteni care sunt adevarati fani whitney. cu multi ani in urma cand eram tinerel mergeam in barul facultatii de limbi straine, acolo lucra ca barman un prieten de-al meu, punea des albumele ei, la toti ne placeau cantecele ei. cate iubiri s-au consumat acompaniate de muzica ei, cate blues-uri am dansat invaluiti de vocea ei, cu totii am trait momente intense pe cantecele ei, nu era petrecere la care sa nu ascultam superbele ei melodii. disparitia ei este o mare pierdere pentru noi toti, este o zi trista pe planeta, nu se va mai naste o alta whitney houston, ramane o legenda. m-a facut sa ma simt femeie, i'm every woman. whitney va ramane o mare cantareata, o adevarata diva, un icon al muzicii pop. milioane de oameni au iubit-o. it's not right and it's not okay to die. dumnezeu s-o odihneasca, rest in peace. acum si-a gasit linistea. you could have this kiss forever, we will always love you.

Niciun comentariu: