vineri, 10 februarie 2012

no one can ever know (who you are)

mi-am luat un nou tricou pull & bear la reduceri, este atat de frumos ca nu m-am putut abtine sa nu-l cumpar mai ales ca era doar unul singur marimea m, deja am colectie de tricouri. este bleu-albastru, are imprimata o imagine cu cladiri din new york city, lower east side. de la carturesti mi-am luat o cutiuta metalica alba cu roz ce are desenate flori si pisici, este vesela; romanul beat scris de jack kerouac - pe drum, in colectia polirom top 10+ si un mic calendar ca un semn de carte cu imagini alb-negru din new york. la dm am gasit un nou gel de dus cu extract de ceai oolong chinezesc, miroase bine fresh-verde, energizant. la o prietena am mancat ciorba de pui si o musaca buna. am tras noile albume air, goldfrapp, lambchop, the twilight sad, we have band. albumul de debut artmagic - become the one you love va fi lansat in mai, primul single down in the river. a inceput un nou serial the river, am vazut primele doua episoade, actiunea se intampla pe amazon, in jungla aferenta fluviului, e destul de scary. ma uit la: arctic air, californication, fringe, raising hope, revenge, ringer, royal pains, spartacus vengeance, switched at birth, unforgettable, white collar. thierry mugler lanseaza noul a*men pure shot, un cocktail fresh, aromatic, condimentat, lemnos, evoca o injectie de adrenalina, rezistenta si intensitate.

Un comentariu:

Peter spunea...

Si eu ma uit la Spartacus Vengeance. Ma tentez sa ma uit si la The River de ceva vreme.