marți, 14 februarie 2012

roses for valentines

azi e valentine's day. am cunoscut un canadian, arata bine, dupa job m-am dus la hotel, ne-am supt cu mare pofta. are o pula groasa, frumoasa, l-am innebunit. ieri seara am mers la latino-american, m-a futut superb, am ramas sa dorm la el. a nins foarte mult, orasul este acoperit cu o patura de zapada. la bershka am gasit la reduceri un hanorac corai, are un desen imprimat, imi vine bine si e calduros. de la carturesti mi-am luat romanul lui john fowles - colectionarul, polirom top 10+. la lidl am gasit napolitane roger, invelite in ciocolata, foarte bune si ieftine, numai bune sa-mi satisfac pofta de dulce. la bam boo am vazut cani din ceramica rosii cu inimioare si suport lumanare model inimioare, din sticla in forma cilindrica, nu mi-am luat ca mi s-au parut scumpe. poate le prind la reduceri. am vazut noul film a lui cronenberg, a dangerous method, slabut insa bine realizat. am tras noul album the cranberries - roses, mi-a placut din prima ascultare, melodioase piesele.

Niciun comentariu: