sâmbătă, 28 ianuarie 2012

cold sweet saturday

iarna si-a intrat in drepturi aducand multa zapada ce scartaie sub bocanci, viscol, ger naprasnic, dambovita a inghetat bocna, trafic rutier/feroviar/aviatic perturbat, stralucire glaciara, alb cat vezi cu ochii. am cunoscut un cuplu gay, englez + spaniol, traiesc la londra, super ok tipii, m-am futut la ei la hotel cu spaniolul, este mai dragut si mai tanar, i-am dus prin centrul vechi, piata unirii, mitropolie, am mancat la van gogh, la chocolat am servit o prajitura si un capucino, apoi am mers la muzeul national de arta unde am vizitat expozitia manufacturile gobelins: tapiseriile regale (1600 – 1800). mi-am luat un tricou colorat de la pull & bear pe care scrie fade out. a inceput noua serie din spartacus; un nou serial interesant: touch; royal pains si white collar continua cu noi episoade. muzici noi am albumul real estate si noul single we have band.
azi duminica m-am intalnit de dimineata cu englezii, am mers la arcade sa bem cafeaua, apoi la muzeul national de arta contemporana am vizitat continuarea expozitiei de tapiserie, am urcat cu liftul exterior din sticla pana la etajul 4, interesanta panorama, am baut o cola in barul de aici dupa care ne-am intors in centrul vechi, am luat masa de pranz la caru' cu bere, la desert am servit deliciosii papanasi, dupa care am mers in shakespeare bar unde am baut un capucino. este ingrozitor de frig afara. un dus fierbinte si un ceai cald este tot ce am nevoie.

Niciun comentariu: