marți, 17 ianuarie 2012

o carte, un t-shirt

aseara a fulguit trecator prin bucuresti. ziua este soare, insa frig. am ajuns la kaufland sebastian, mi-am luat cate ceva de mancare, conserve, branza topita, ciocolata, peru coffee cu aroma capucino, pliculete de ceai verde cu aroma de cactus. bine aprovizionat magazinul, preturi ok, mi-a placut. au inceput reducerile la haine, de la h&m afi cotroceni mi-am luat boxeri negri iar de la pull & bear doua tricouri simpatice, unul gri-cenusiu pe care scrie wear some pull & bear for your plesure; celalalt este albastru avand imprimata harta new yorkului si cateva poze. la anticariat am gasit un ghid turistic despre croatia si o carte pe care o cautam: fiicele lui allah - nedim gursel, scriitor turc ce traieste la paris, acuzat in turcia pentru denigrarea valorilor religioase ale populatiei. de la cocor iau gratuit revista lunara be where the city is! aseara m-am uitat la annual golden globe award's, madonna fiind premiata pentru cel mai bun cantec original masterpiece din filmul w.e. serialul fringe continua cu noi episoade, evenimente paranormale din cele doua lumi.

Niciun comentariu: