miercuri, 18 ianuarie 2012

hooded jacket

ascult noul album al trupei londoneze the maccabees, m-au cucerit din prima auditie, sound-ul lor indie suna foarte placut, curge fluid. dupa o pauza de cinci luni serialul white collar continua cu noi episoade. ma uit la doua seriale noi: house of lies si arctic air, nu sunt cine stie ce. de la new yorker mi-am cumparat la reduceri un hanorac fishbone bleumarin cu fermoar si o bluza smog cu maneca lunga bleumarin, are ceva scris la piept, iar la pull & bear am gasit un hanorac rosu cu fermoar. din anticariat am luat cartea adevarata viata de gheisa. am inceput sa citesc fiicele lui allah, imi place cum descrie povestea scriitorul turc. ard o lumanare rosie, beau ceai verde aromat, ascult the maccabees, adulmec un parfum dulceag, boem in barlog.

Niciun comentariu: