sâmbătă, 21 ianuarie 2012

varsatorul visator

azi este ziua mea de nastere. ma simt tanar, fericit, linistit, optimist. din tot ce am citit, din toate experientele prin care am trecut, oamenii pe care i-am intalnit, am invatat multe, mi-am dezvoltat o proprie filosofie de viata ce imi aduce rezultate benefice. sunt inconjurat de lucruri frumoase, artistice, lucruri dragi mie: o imagine fotografica afisata pe desktopul computerului, albumele de muzica pe care le ascult, filmele ce le vad, parfumurile ce le port, hainele ce le imbrac, cartile ce le citesc, ursuletii de plus, o calatorie intr-un loc frumos, un peisaj din natura. sunt multe lucruri ce ma fac fericit, ma motiveaza, imi dau un scop in viata. depinde doar de mine sa le gasesc, sa construiesc o legatura favorabila cu efect pozitiv. iau partea buna a lucrurilor, vad jumatatea plina a paharului. sunt un varsator visator senzitiv. afara ninge, este prima ninsoare serioasa din iarna asta, acoperisurile caselor sunt albe. de la geamul mansardei vad in departare printre blocuri cupola ateneului.
dupa-amiaza am mers la mall baneasa, nu vroiam sa stau toata ziua in casa, am dat o raita prin magazinele mele favorite ca tot sunt reduceri, am avut norocul sa gasesc la h&m un set de doi boxeri rosii la jumatate de pret, iar la pull & bear un tricou albastru pe care scrie always fresh.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa fii sanatos,fericit si sa traiesti cu aceeasi intensitate ca si pana acum ce iti va rezerva destinul!
La multi ani!

Simonfelix_67 spunea...

la multi ani

Anonim spunea...

LA MULTI ANI CU BUCURII IMPLINIRI REUSITE ,IZBANZI IN TOT CE INTREPRINZI TOATE VISELE TALESASE REALIZEZE ITI DORESC SA AI PARTE DE O MINUNE SANATATE BERECHET BUNASTARE PERPEETUA SA AI PARTE NUMAI DE IUBIRE TOT BINELE DIN LUME SA TE INCONJOARE INGERIISA TEAIBE IN PAZA

Anonim spunea...

Ai grija de tine! Bafta! :)

Andra