joi, 5 ianuarie 2012

beautiful fireworks

in seara de revelion am mers la masa la o prietena, apoi ne-am strans mai multi amici, am mers in piata constitutiei sa intampinam noul an in multime, cu sampanie, artificii, topaiala. era destul de frig insa in multimea miilor de oameni era bine. eram adunati ca pinguinii. artificiile au fost superbe. dupa ora 1 am dat o tura prin centrul vechi insa toate localurile aveau taxa de intrare, nu aveam chef de nici un party, am luat un bus de noapte de la unirii si am mers sa dorm la un prieten. cele cateva zile libere au trecut repede, m-am intalnit cu prietenii, m-am plimbat prin oras profitand de vremea insorita, m-am odihnit. un prieten mi-a dat cadou un gel de dus cabaret de gres pour homme si o miniatura gianni versace la 3,5 ml. noul an aduce noi episoade ale serialele mele: unforgettable, switched at birth, revenge. pet shop boys scot o colectie de b-sides. sper ca 2012 sa fie un an mai bun pentru mine, sa-mi aduca bucurii, iubire, sanatate, excursii in strainatate.

Niciun comentariu: