marți, 8 octombrie 2013

troubled heart give sign of life

aseara am fost la sala elvira popescu institutul francez unde am vazut filmul documentar les invisibles, foarte interesante povestile acelor oameni care au avut curajul sa spuna cate ceva din viata lor gay, sa fie out and proud. desi traiesc in franta, in anii 1960-1980 homosexualitatea nu era deloc acceptata ori nu se vorbea deschis despre asta fiind considerata o depravare, o rusine, o maladie, societatea fiind conservatoare, traditionalista, insa cei diferiti au luptat pentru a-si castiga drepturile, au format o comunitate puternica si s-au aratat lumii asa cum sunt. lucrurile s-au schimbat de-a lungul anilor, au evoluat in bine. dupa film am mers cu brazilianul la restaurantul la mama unde am mancat o delicioasa ciorba radauteana si mici cu cartofi prajiti. azi am dat o tura scurta de afi, de la carturesti mi-am luat doua carti polirom top 10+ dino buzzati cele mai frumoase povestiri si jose saramago intermitentele mortii. am primit cateva sticle de parfum: kouros ysl, aqua quorum for men antonio puig, lanvin l'homme sport, monsieur de givenchy, obsession night for men calvin klein, laguna homme salvador dali, hummer for men h2. casa lalique a scos noul parfum masculin encre noir sport, citric aromatic lemnos. vremea s-a mai incalzit, peste zi este soare caldut, insa noaptea este rece.

Niciun comentariu: