sâmbătă, 19 octombrie 2013

promenada - for beautiful minds

s-a deschis noul mall promenada din floreasca, este frumos, elegant, modern, amenajat cu bun gust, are doua intrari/iesiri diametral opuse, trei nivele de shopping plus unul destinat fast food-urilor, o mega terasa outdoor pe acoperis cu fantana arteziana, multe scari rulante, lifturi, cusete cu cifru in care iti poti lasa obiecte personale, culoarele sunt albe cu dungi gri, toaletele colorate in galben citron, portocaliu, rosu, verde, magazinele care ma intereseaza: h&m cu departamentul home, c&a, bershka, deichmann, humanic, carturesti, dm, douglas, sephora, tchibo, mcdonald's, supermarketul billa. peek&cloppenburg e foarte mare pe trei etaje insa nu cumpar niciodata de la ei. nu sunt prezente brandurile pull&bear, new yorker, springfield, reserved, takko. m-am innoit ca altfel nu se putea, de la c&a mi-am luat un tricou in dungi rosu-bleumarin gri, o bluza visinie cu maneca lunga si trei nasturei verticali la gat, un hanorac albastru inchis si un pulover albastru inchis in anchior, iar de la h&m mi-am luat o geaca de iarna gri inchis din fas matlasata cu gluga. deja am cheltuit jumate din salariu pe haine, insa imi place tot ce mi-am luat. eleganta e acea frumusete care nu se pierde.

Niciun comentariu: