sâmbătă, 12 octombrie 2013

non, je ne regrette rien

11 octombrie este ziua nationala a coming out-ului, un eveniment anual avand ca scop celebrarea persoanelor lgbt care isi asuma si afirma public orientarea sexuala sau identitatea de gen, sensibilizarea opiniei publice in legatura cu problematica coming out-ului, precum si cresterea vizibilitatii comunitatii lgbt. eu mi-am facut coming out-utul la 15 ani fata de colegii de liceu si la 19 ani in fata familiei, a iesit destul de nasol atunci. recent un amic strain m-a intrebat cum e sa fii gay in romania, i-am raspuns: e destul de nasol, pentru ca drepturile noastre sunt mai mult teoretice. homosexualitatea mea este privita de catre hetero care ma cunosc mai mult ca o excentricitate, ei imi spun ca eu am ales sa traiesc asa. wrong. lupta continua, doar uniti ne salvam. tot pe 11 octombrie s-au implinit 50 de ani de la moartea lui edith piaf, cu aceasta ocazie patricia kaas a tinut la paris un spectacol omagial unde a cantat catecele lui edith piaf. ieri seara am fost la o cina comunitara intr-o mare mansarda a unui local, am macat multe preparate vegan si o delicioasa crema de zahar ars. azi am dat o tura de lac in parcul titan cu fostul meu prieten, frunzele copacilor sunt in tonuri de galben, ruginiu roscat, am facut cateva poze peisaj, imi plac mult culorile toamnei. apoi am mers in mall baneasa, la h&m am vazut o geaca groasa pe care vreau sa mi-o cumpar, la carturesti m-am uitat la carti si cutiute, la sephora mi-am bagat nasul in parfumuri iar fetele dragute cu mine mi-au dat esantioane de dior homme, prada luna rossa extreme, ysl l'homme parfum intense, invictus paco rabanne, 212 vip men carolina herrera si creme de fata dior, biotherm homme. au inceput noile sezoane american horror story covent despre vrajitoare si arrow.

Niciun comentariu: