marți, 29 octombrie 2013

life is a beautiful struggle

azi m-am trezit trist, deprimat, am plans, apoi m-a durut capul, m-am uitat la doua seriale, m-am tuns scurt pentru ca simteam nevoia de o schimbare, am facut dus, mi-am baut cafeaua si am plecat la mall baneasa, mi-am zis ca daca ma plimb prin magazine o sa-mi revin. la pull&bear am gasit un tricou gri inchis pe care scrie cu alb life is a beautiful struggle, mi s-a parut un mesaj numai bun starii mele asa ca l-am cumparat. la bershka am probat o pereche de jeansi albastri care mi s-au parut draguti insa nu m-au convins. la carturesti m-am uitat la carti, iar in douglas am testat cateva parfumuri pentru a-mi ridica starea de spirit. de la baneasa am mers in floreasca la promenada. nu prea imi place departamentul barbati h&m de aici, ii lipseste ceva, prefer h&m man baneasa care mi se pare elegant. insa in promenada imi place mult terasa de pe acoperis unde urc tot timpul si dau o tura sau stau pe banca sa ma relaxez. cand vine seara ma simt singur, vreau sa am un prieten cu care sa impart micile placeri, in doi e altfel.

Niciun comentariu: