luni, 7 octombrie 2013

never an easy way

azi-noapte la 4.38 a fost un scurt cutremur de 5,5 richter l-am simtit destul de puternic, m-am trezit cu cateva secunde inainte de a incepe, exista un simt de avertizare in mine, m-am speriat si am adormit cu greu dupa. bine ca a fost doar atat. azi m-am intalnit cu o buna prietena, am mers impreuna la ikea unde am mancat chiftelute suedeze cu piure de cartofi iar la desert un ecler ness, eu mi-am luat un pahar cu cinci cercuri colorate, apoi am ajuns la terasa mtr unde ne-am intalnit cu alta prietena de-a noastra. in fata mtr sunt doua vagoane de tramvai vechi, rosii, superbe, unul austriac, altul francez, le-am facut mai multe poze. pe seara m-am intalnit cu un brazilian creol, dragut, locuieste de multi ani in germania, l-am futut, am stat de vorba, apoi am iesit la o plimbare prin zona gradina icoanei si ne-am oprit la mcdonald's romana sa mancam un meniu big mec. ascult morcheeba.

Niciun comentariu: