sâmbătă, 26 octombrie 2013

saturday come slow

azi pe la pranz am fost la mall promenada desi fusesem si aseara, insa intr-un fel vezi lucrurile seara si in alt fel ziua, am intrat in cateva magazine, de la c&a mi-am luat un tricou clockhouse albastru cu scris cu alb los angeles 29 sunset blvd, apoi m-am plimbat pe terasa, am stat putin pe o banca la soare, placuta senzatia sa fii mangaiat de soarele bland, am facut ceteva poze, am coborat, luat autobuzul pana la auchan titan unde mi-am luat cate ceva de mancare, iaurt, branza fagaras, branza topita, sandvis cu cascaval si salam, apoi am mers sa ma intalnesc cu fostul meu prieten, am dat impreuna o tura de lac in parcul titan si admirat culorile toamnei. a inceput un nou serial dracula si al doilea sezon the carrie diaries. ascult midlake, frumos noul album antiphone.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Spui mereu ca faci poze, de ce nu postezi nici una?