marți, 15 octombrie 2013

safe and sound

ploua marunt si des, cerul este incarcat cu nori gri, apasatori, nu este frig insa intreaga atmosfera este sumbra, plumburie. frunzele ingalbenite ale copacilor cad pe jos formand un covor in nuante ruginii. toamna este anotimpul nostalgiilor. incerc sa merg cat pot de mult, sa fac miscare, ajung prin malluri la afi cotroceni, baneasa, sun plaza, centrul vechi, unirea, parcul cismigiu sau in vizite la prieteni. de la new yorker mi-am luat un pulover tricotat cu fir alb-negru gen sare-piper, in anchior, este calduros si imi vine bine. o frantuzoaica tanara si draguta cu care am intrat in vorba la mine la serviciu, am recunoscut ca purta chloe eau de parfum si am cucerit-o cu cunostintele mele despre parfumuri, avea la ea mai multe esantioane si m-a rugat sa-mi aleg cateva, mi-am ales amor amor cacharel, scarlett cacharel, tresor in love lancome, eau belle azzaro si lady million eau de parfum paco rabanne, foarte dragut din partea ei. apar noile parfumuri versace bright crystal absolu, mankind kenneth cole, tom ford noir eau de toilette, jean patou collection heritage: eau de patou, chaldee si patou pour homme. am noile albume capital cities si fenech-soler.

Niciun comentariu: