marți, 1 octombrie 2013

my first black man

ploua violent, vantul bate in rafale, este frig. chiar si in casa e frig, stau cu patura pe mine si beau ceai cald. aseara am fost la k+k hotel la un negru creol original din guadalupe insa locuieste de multi ani la paris, arata superb, inalt, corp de atlet, mai tanar decat mine, o pula mare de vis, cand si-a dat boxerii jos am crezut ca nu i se mai termina, m-a futut tandru, atent, nu m-a durut deloc, m-am simtit atat de bine patruns, as fi vrut sa nu se mai termine, sa stea in mine pentru totdeauna. avea o piele extrem de fina, frumos, senzual, buze carnoase, l-am sarutat cu multa placere, iar pula arata ca o trompa de elefant. a fost exact ce aveam nevoie. am vorbit multe cu el, i-am povestit despre mine, despre cum e sa fii gay in romania, mi-a facut placere sa vorbesc cu el pentru ca este un tip inteligent, sensibil, educat. apoi m-a futut a doua ora la indemnul meu. nu puteam sa nu-l mai simt inca odata adanc in mine. pot spune ca este printre cei mai tari tipi cu care am fost. un prieten imi spunea mai demult ca la new york prefera sa se futa cu negrii, acum l-am inteles de ce. ma uit la documentarul wildest islands, 5 parti ce prezinta viata salbatica din zanzibar, carribean, galapagos, sri lanka, hebrides si la noile episoade din seriale the blacklist, hostages, sleepy hollow, revenge, downton abbey. am vazut un film scurt artistic alb-negru secret project revolution facut de madonna, interesant, ea spune: i want to start a revolution of love. muzici noi am un ep two door cinema club, un ep basement jaxx, fenech-soler.

Niciun comentariu: