duminică, 20 octombrie 2013

sunny sunday at promenada

este o zi superba de toamnna cu soare, destul de cald, atat de placut sa te plimbi pe afara. m-am intalnit cu o prietena si amicul ei si am mers la promenada unde ne-am petrecut toata dupa-amiaza. am intrat in multe magazine in care nu intru cand sunt singur, am mancat ciocolata lindt, cheeseburger cu cartofi prajiti mcdonald's pe terasa mallului la soare, am baut coca cola la doza si o caffe latte jacobs, ne-am parfumat la sephora, am privit jocul apei curgatoare de la fantana, din carturesti mi-am luat ceai verde pomme d'amour si romanul scris de alain-fournier cararea pierduta. era plin de lume mallul. chiar e o atmosfera frumoasa acolo. am albumul de debut john newman.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aștept răbdator să scrii că/cum te-ai mai futut. In rest monotonia postărilor tale este greu de intrecut.
Continutul lor pe scurt (exista oare rezumat la rezumat?):
Mol, parc, carturesti, mostre parfum date de fete dragute,un nou album.
Zilnic aceleași puncte, ordinea nu importa.
Concluzie: zilele cu sex sparg fantastic monotonia.