miercuri, 30 martie 2011

noblesse oblige

in plimbarile mele prin oras am observat ca in gradini au inflorit zambilele, narcisele galbene, forsythia, magnoliile albe sau roz, salciile au inverzit, ca de altfel toti copacii. natura s-a trezit la viata, dupa ce a hibernat toata iarna, oferindu-ne cel mai frumos spectacol vegetal. in curand va fi o adevarata explozie florala plina de culori si parfumuri suave. pentru mine primavara este cel mai frumos anotimp.
de la carturesti mi-am luat doua carti aparute la nemira, scrise de scriitori germani: noblese oblige, arta de a duce o viata nobila si arta de a scapa cu stil. de la h&m din afi mi-am luat o bluza navy alba cu dungi albastre, imi sta foarte bine cu ea. am vazut niste pantaloni misto, la salariu o sa-mi i-au. deja am un fetis cu hainele. un prieten mi-a dat o camasa bleu zara, cambrata pe corp.
aseara am vazut filmul howl. scriitorul allen ginsberg vorbeste despre viata, orientarea lui sexuala, relatia cu alti scriitori ai acelor ani, generatia beat si arta sa. cel mai faimos poem al sau howl este ilustrat cu benzi desenate, are priza la public, insa este comdamnat de rigorile unei societati puritane din anii '50, impotriva lui fiind un proces de obscenitate intens mediatizat si dramatizat. autorul a fost gasit nevinovat, america este tara libertatii de expresie.
am cateva noi albume: un live a-ha, cascadeur, un ep charlatans, glasvegas, un ep here we go magic, jay jay johanson, un ep moby, the raveonettes, ronan keating, the strokes, the submarines, toploader, tv on the radio, un ep unkle, wolf gang.

Niciun comentariu: