duminică, 20 martie 2011

calling all the faithful

am aflat trista veste ca faithless se despart. actualul turneu in care se afla trupa, se transforma intr-unul de adio. dupa 15 ani in care au scos 6 albume de studio, 4 albume de remixuri, mega hituri pe care cu totii am dansat frenetic prin cluburi sau la concertele lor, iata ca faithless vor opri acest proiect. maxi jazz a scris pe site-ul oficial al formatiei: este timpul sa inchidem cartea si sa o returnam bibliotecii. nu credeam ca o aventura poate tine atat de mult. piese ca insomnia, salva mea, god is a dj, we come 1, i want more, sun to me, not going home vor ramane vesnic in inima/creierul/playlist-ul meu. intotdeauna muzica lor mi-a transmis energie pozitiva, am rezonat pe ritmurile lor, o combinatie unica de muzica electronica-house-trance-trip hop. i-am vazut de 4 ori live, a fost o dementa totala, au fost cele mai tari concerte la care am participat. insa nothing lasts forever. you'll be in my heart forever. listen for my voice in future lifetimes, i only grow in your shadow, you're the sun to me. you give me a soul fever and i achieve a new level of grace.

Niciun comentariu: