duminică, 13 martie 2011

lost in china

a venit in sfarsit primavara, gata am iesit din hibernare si misunam prin oras. azi a fost o zi superba, calda. la pranz am iesit sa ma plimb, am facut poze caselor vechi, am mers la magazinele de cutiute bernschutz & co si green tea, mi-am luat trei la 100 grame pentru ca mai mici nu aveau. ma bucura mult vremea frumoasa, simt ca renasc la viata, ca ma incarc cu energie pozitiva. au ramas mai putin de doua saptamani pana la deschiderea magazinul h & m din unirea. am vazut ca langa h & m se va deschide pull & bear. concurenta. sa tot ai de unde alege. la parfumeria douglas au adus trei noi arome lacoste l.12.12. blue, green, white; ch men carolina herrera si midnight in paris for men van cleef & arpels, le-am testat, nu mi-au spus nimic.
am vazut cele 6 episoade din lost in china. m-am lasat purtat pe drumul matasii, a cautatorilor de jad, am navigat pe raul yangtze, am vizitat orasul de gheata harbin, provincia yunnan unde convietuiesc 25 de minoritati diferite, provincia gansu unde au temple calugarii buddhisti chinezi si calugarii tibetani, iar in final am ajuns in prosperul beijing. tot legat de istoria/civilizatia chineza am tras doua documentare pe aceasi tema: secrets of the forbidden city si the first emperor: the man who made china. de asemenea vad o serie de trei documentare bbc hidden treasures of australian art, african art si indian art.

Niciun comentariu: