marți, 15 martie 2011

jasmin parfum de printemps

este neobisnuit de cald pentru martie, afara sunt 22-23 de grade. in urma cu 10 zile era iarna, -10 grade. in ritmul asta sarim repede in vara. mi-am strans hainele groase de iarna si le-am scos la inaintare pe cele subtiri. de la gurmans mi-am luat trei cutiute de 50 grame cu desene reprezentand o caravana de dromaderi prin desert, bambus si litere chinezesti model shanghai. imi place mult iasomia, mi-am luat 4 cutii cu betisoare de diferite tipuri: jasmine blossom, egyptian jasmine sau mogra - indian jasmine. de la carturesti mi-am luat 3 carti: din seria ghidul xenofobului doua noi aparitii cehii si islandezii si ciocolata - un aliment esential pentru sanatatea ta.
aseara am fost la hotelul golden tulip victoria, i-am tras-o unui grec.
noi albume: florence and the machine b-sides, pet shop boys coloana sonora a spectacolului de balet the most incredible thing, placebo live si b sides, the strokes, wolf ram heart.

Niciun comentariu: