marți, 8 martie 2011

the event

la sfarsitul lui noiembrie anul trecut a fost difuzat episodul 10 din serialul the event, dupa care seria a intrat intr-o pauza. iata ca dupa mai bine de trei luni de asteptare serialul a fost reluat, luni am vazut doua noi episoade. a aparut un nou serial: breakout kings, am vazut episodul pilot. filmul ne spune povestea unei echipe formate din cativa detinuti destepti ce ajuta autoritatile in rezolvarea cazurilor, ei primind in schimb reducerea perioadei de detentie. am terminat de vazut cele 8 parti ale superbului documentar human planet si am inceput altele: life of oceans, 4 parti ne prezinta crearea planetei pamant, a oceanelor, a vietii, cum s-a transformat/evoluat totul de-a lungul timpului, misterele din adancurile oceanelor si cu ce amenintari se confrunta acest vast ecosistem; a history of ancient britain, 4 parti; the spice trail, 3 parti ce ne poarta pe indepartatele meleaguri ale asiei pentru a descoperii cum sunt crescute, culese, procesate si vandute cele mai apreciate condimente pe care le folosim cu totii in gastronomie: piperul negru, scortisoara, nucsoara, cuisoarele, vanilia si sofranul; lost in china, 6 episoade in care doi frati americani, jeff si peter, calatoresc prin china prezentandu-ne diferite locuri, povesti si remarcabile realizari ale acestei tari; china's lost pyramids, ne prezinta grandiosul mormant al primului imparat chinez cu a sa uimitoare armata de teracota, alti imparati ai urmatoarelor dinastii, trecutul glorios si sangeros al chinei antice; the last grizzly of paradise valley despre viata salbatica din nordul muntilor cascade din canada. toate aceste minunate documentare ma poarta in calatorii vizuale, imi incanta ochii si-mi deschid portile catre alte culturi, civilizatii, dimensiuni, ere.
pentru ca a fost soare desi batea vantul, la pranz am tras o plimbare. am intrat la sala dalles unde era ultima zi a targului festivalul primaverii, mi-am luat un dragalas ursulet de plus ce este imbracat intr-o rochita rosie ca o capa, apoi am mers la anticariat unde am gasit o minunata carte fusion interiors, contine multe fotografii superbe impartite in sapte capitole: orient, safari, inca, raj, coast, manhattan si heritage. mi se facuse pofta de ceva dulce asa ca am ajuns la carrefour si mi-am luat o punga de wafer rolls cacao, o rulada swiss roll cocoa, o ciocolata cu lapte primola, doua mici batoane de ciocolata cu stafide si rom fagaras, biscuiti cu cacao 5 minute.
printre atatea seriale si documentare imi fac timp sa ascult si muzica. cele mai noi albume descarcate: the dodos, elbow, low.

Niciun comentariu: