vineri, 25 martie 2011

h&m bucuresti

nebunie mare azi la deschiderea primului magazin h&m la afi cotroceni. isterie in masa. de parca s-ar fi dat gratis, ar fi fost reduceri sau romanii nu au alte haine. nici una dintre aceste variante. este pentru prima oara cand am vazut atat de multa lume pentru un magazin. shoppingul a devenit un fenomen. am ajuns la fata locului in jur de ora 10, era o mare coada formata din sute de tineri, inaugurarea magazinul era programata pentru ora 11. m-am fatait prin fata intrarii, tot sperand sa intru, insa bariera de bodyguarzi era impenetrabila. am conversat cu cativa straini reprezentanti h&m, le-am spus ca sunt cel mai mare fan din bucuresti. presa multa, covor rosu, lume puhoi, un adevarat eveniment istoric. s-a facut ora 11 si a inceput nebunia. nu am avut incotro decat sa ma asez frumos la coada care se intindea pe 250 de metri pana la zara. am intrat in prima ora, am urcat repede la etaj unde sunt hainele pentru barbati. desi parterul este destinat exclusiv femeilor, etajul era full tot de femei. ce-or fi cautat la barbati nu pot sa inteleg. am inceput cautarea printre rafturile pline de haine. am ales jeansi albastri, un tricou rosu simplu si o curea bleumarin , toate la un pret bun, stilul casual, asa cum port. mi-au placut mai multe haine, insa sunt scumpe pentru bugetul meu modest, poate prind ceva la reducerile din vara. jeansi veneau foarte bine pe un manechin din vitrina. acum a inceput durerea. pentru a proba am stat la coada mai bine de 3 ore, inconjurat de femei. daca erau 7 barbati. m-am simtit in minoritate. la casa am stat la alta coada. per total am petrecut 5 ore in h&m. agonie si extaz. insa sunt multumit de ce mi-am luat. am tinut mortis sa-mi cumpar din prima zi. ce nu-mi place este spatiul destul de mic rezervat barbatilor, cam un sfert din toata suprafata intregului magazin. cred ca meritam mai mult. maine se deschide la unirea. voi merge si acolo. doar sunt fan. jumatate din garderoba mea este h&m. in ultimii 6 ani i-am asteptat sa deschida macar un magazin aici, sa nu mai car hainele h&m din alte orase europene. ma bucur ca in sfarsit au venit in bucuresti, acum ma simt ca la vienna, munchen sau paris. h&m iubeste bucuresti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pacat ca nu scrii cu majuscula la inceput de propozitie; nu este cool, este pur si simplu enervant ca faultezi gramatica. Toate bune!