miercuri, 2 martie 2011

ceai, cafea, ciocolata

dimineata beau cafea, de-a lungul zilei si seara ceai verde, ciocolata mananc oricand am. imi place mult ciocolata, as fi in stare sa consum cateva deodata, de fapt am si facut-o rareori. nu ma pot abtine de la aceste delicii.
de martisor mi-am luat de la o taraba un mic ursulet de plus foarte dragalas, i-am pus numele louis pentru ca la urechiuse si labute materialul este ornamentat cu stelutele simbol al brandului loius vuitton. o amica de la parfumeria douglas mi-au dat cadou un tub de after shave balm ysl l'homme 50 ml, miroase foarte bine. de la carturesti mi-am luat cartea totul despre ceai, cafea, cacao - istorie, beneficii, retete, destul de scumpa insa face toti banii. la anticariat am gasit cartile the world encyclopedia of coffee; the complete book of chocolate and 200 chocolate recipies, superb ilustrate cu tot felul de prajituri si alte dulciuri si un frumos ghid despre viena. mi-am luat cateva cutii de betisoare parfumate: flori de iasomie, bergamota, cannabis, ambra, cuisoare, ceai verde, mosc indian si iasomie egipteana, pentru ca ard in fiecare seara.
muzici noi am: the boxer rebellion, earthling, the liptonians, rem, tahiti 80, veto. ma uit la documentarul bbc human planet, cele 8 parti ne prezinta cum s-au adaptat/traiesc oamenii in diferitele locuri/forme de relief ale planetei: oceane, desert, arctica, jungla, munti, pasuni, rauri si orase.

Niciun comentariu: