sâmbătă, 26 februarie 2011

riesenrad snowball

azi m-am intalnit din nou cu austriecii care au venit cu o colega de-a lor. tipa asta mi-a adus un mic cadou, fara a ma cunoaste personal, mai mult ca sigur ei i-au povestit despre mine. mi-a oferit un suvenir simbol al viennei: un mic snowball care are in interior roata mare din prater. m-a emotionat frumosul ei gest. i-am dus prin centrul vechi, le-am facut un ghidaj al zonei, apoi am intrat la grand cafe van gogh. eu am servit un delicios tiramisu di amaretto si un cappuccino, desi am regretat putin alegerea facuta pentru ca all about chocolate care este o mare felie de tort de ciocolata cu migdle si visine, comandat de unul dintre ei arata innebunitor de bine si sunt sigur ca a fost sublima. data viitoare asta va fi alegerea. dupa aceste delicatese am mers prin cocor si unirea. la cocor am urcat cu liftul pana la ultimul etaj, liftul fiind din sticla ti se dezvaluie o frumoasa panorama asupra orasului. le-am povestit despre ursuletii mei, mai ales ca pe cativa dintre ei ii am de la vienna si le-am aratat poze cu ei caci aveam aparatul foto la mine.
spre seara am mers singur prin mall baneasa, citisem ca s-a redeschis magazinul de decoratiuni kare intr-o noua locatie avand un spatiu generos, insa nu m-a incantat cu nimic acest nou showroom. am intrat inevitabil in sephora si douglas, fetele care ma cunosc m-au umplut cu esantioane de parfumuri si creme numai branduri mari: armani, chanel, guerlain, mugler, biotherm, shiseido. ma papusesc toata ziua, rezultatele sunt vizibile. la pull and bear am avut norocul sa gasesc o simpatica geaca de fas grosuta in carouri bleumarin cu gri tocmai buna pentru primavara sau ploaie, la pret redus si marimea mea, pentru ca de obicei raman numai marimi mari. abia astept sa se incalzeasca sa o port. mi se facuse foame, am mancat la burger king un hamburger si un cheeseburger. am citit ca pe 25 martie se deschid magazinele h&m. voi fi prezent din prima zi, doar sunt fan. beau ceai verde si ascult muzica lui frank sinatra nothing but the best.

Un comentariu:

Aparat foto spunea...

Ce ursulet scump:X