marți, 15 februarie 2011

beady eye

incep ziua savurand o cana mare de cafea tchibo exclusive, ma pune in functiune. in aceasta dimineata pe langa cafea servesc cateva felii de chec pufos cu cacao si stafide, un deliciu ce se topeste in gura. continui calatoria virtuala prin marea britanie unde vizitez superbe orase cu documentarul bbc great british railway journeys, episod dupa episod sunt purtat prin cele mai frumoase locuri. aseara am fost la o lansare de carte intr-un club de jazz underground. armata salvarii de abdellah taïa, scriitor marocan care este primul autor arab ce si-a declarat public homosexualitatea, traieste la paris si a primit prestigiosul premiu flore pentru ultimul sau volum publicat le jour du roi. armata salvarii este o interesanta poveste autobiografica unde experientele sexuale sunt firesti fara a fi vulgare. nu am apucat inca sa citesc cartea, doar am rasfoit-o, este scrisa ca un jurnal, mai multe povestiri ne sunt destainuite cu incredere, sunt experientele formarii prin care a trecut autorul. de la cochetul magazin green tea mi-am luat cateva cutiute metalice pentru ceai ce au un frumos design cu un ursutel calator cu o valiza, ceainice vintage, peisaje marine cu faruri, barcute cu panza, ancore, pasari sau scoici. un amic mi-a adus doua sticlute de parfum la 50 ml: very irresistible fresh attitude givenchy si aqva marine pour homme bvlgari. ascult beady eye - different gear, still speeding, este noua trupa a lui liam gallagher si primul lor album. suna bine, english rock. thom yorke are si el o noua formatie: atoms for peace, alaturi de care a sustinut cateva concerte in statele unite. james walsh frontman-ul starsailor a luat o pauza de trupa, canta solo si a scos primul ep: live at the top of the world.

Niciun comentariu: