vineri, 25 februarie 2011

flavoured green tea, new men fragrances & madagascar wildlife

chiar daca afara este iarna in toata regula, ninge si e frig, sala dalles a deschis traditionalul targ de cadouri festivalul primaverii. de la standul sweet and bitter mi-am luat doua pungute de ceai verde aromat: green & grey, cu flori de iasomie, bergamota si lemon ginseng. aveau si ceai alb, poate o sa-l incerc si pe acesta.
de la anticariat mi-am luat 3 superbe albume despre art deco, art nouveau, pictura impresionista si doua carti: realism in 20th century painting si american art and architecture, editura thames & hudson world of art.
am cunoscut doi austrieci, m-au invitat la masa, i-am dus la caru' cu bere. mi-am luat o ciorba de vacuta si snitel de pui cu cartofi taranesti. au fost foarte bune. dupa restaurant am mers la arcade cafe unde ne-am delectat cu un cappuccino si un delicios tiramisu.
am vazut documentarele: the screaming man, despre incercarea de a descoperii cine a fost barbatul din egiptul antic a carui mumie a fost gasita cu gura deschisa de parca ar tipa; one million snake bites, despre serpii veninosi din india si madagascar, 3 parti despre natura salbatica ce se gaseste pe aceasta insula. am noile albume: beady eye, radiohead, tahiti 80.
vor fi lansate noi parfumuri barbatesti: byblos in black, eau de parfum for man, floral-condimentat-lemnos, are note de grepfrut, neroli, piper negru, muscata, rasina de brad, vetiver, patchouli, cedru, tonka, benzoin; moschino forever, o compozitie aromatic-fougere ce contine bergamota, anason stelat, salvie, piper negru, tonka, vetiver, santal, mosc; yves saint laurent l’homme cologne gingembre, o aroma eleganta, curata, revigoranta cu note acvatice, bergamota, ghimbir, piper alb, busuioc, frunze de violeta, vetiver, cedru, mosc, muschi de stejar.
sper ca iarna este pe sfarsit, ca in curand va veni primavara.

Niciun comentariu: