vineri, 11 februarie 2011

red is the colour of love

se apropie valentine's day, buna ocazie sa ne amintim de dragoste, inimioare, trandafiri, felicitari, prajituri, cadouri si orice are culoarea rosie. sa ne lasam invaluiti de aceste sentimente frumoase, sa ne bucuram de tot ce tine de iubire, sa traim clipa, sa fim fericiti.
am facut o adevarata pasiune pentru rosu. recent mi-am luat un tricou rosu cu imprimeu graffiti pull & bear, o curea rosie reserved, blue jeans new yorker care sunt cusuti pe dos cu ata rosie, gel de dus rubin balea dm, ceai verde aromat in punguta rosie demmers teehaus, o paturica pufoasa rosie ikea, un ursulet ikea imbracat intr-o salopeta marinareasca iu dungi alb-bleu cu o inima rosie pe piept. am multe lucruri de culoarea rosie: prosop, covoras, asternut de pat, sacosa de panza, cutiute metalice, pahar, lumanari pastila, vaza de flori, sticlute/cutii de parfum sau carti cu coperta rosie.
am intrat in magazinul estee lauder pentru ca au adus cateva dintre parfumurile lui tom ford. am testat tom ford for men si black orchid, superbe. vor aparea cateva noi parfumuri: un jardin sur le toit hermes, baldessarini private affairs, dior aqua fahrenheit, lancome o de l`orangerie, chloe rose edition, lanvin jeanne la plume, f by ferragamo free time pour homme, prada amber pour homme intense, cartier de lune, swarovski aura, ted lapidus white soul, jesus del pozo arabian nights, gucci guilty pour homme, a*men pure havane thierry mugler, joop! splash, nina ricci l'air, oscar de la renta esprit d’oscar, yves saint laurent paris premieres roses, vanitas versace.
because love isn't quite complicated enough as it is. there is a light that never goes out.

Un comentariu:

Raluca spunea...

ce curioasa sint pentru un jardin sur le toit! ma intrebam daca seria gradinilor Hermes se va opri si iata ca nu. Dar as fi preferat alta gradina, de exemplu japoneza.