sâmbătă, 2 aprilie 2011

fashionista

in ultimul timp sunt apreciat pentru simtul meu estetic din zona de style/fashion. un critic de arta mi-a multumit pentru micile sfaturi pe care i le-am sugerat legat de vestimentatia sa la un vernisaj. deseori prietenele mele ma cheama sa le insotesc cand fac shopping, fiind multumite de sfaturile mele. am un simt artistic innascut pe care l-am cultivat constant de-a lungul anilor. mi-au trecut prin maini mii de reviste glossy, design, decoratiuni, arta, am vazut mii de filme, mii de picturi, citesc in fiecare zi, documentarea continua. serile trecute am vazut un film artistic italian io sono l'amore, foarte bine filmat, montat, classy, gen visconti. italienii au un grande stil inconfundabil. nu degeaba marile lor case de moda sunt adevarate imperii. sa nu uitam de toti marii pictori ai renasterii, sculptori mareti, arhitecti sau regizori ilustri ce au imbogatit arta prin creatiile lor.
am terminat de vazut cele 26 de episoade ale documentarului water life. impresionanta diversitatea de viata ce exista in apa sau pe langa apa, tot acest minunat ecosistem paradiziac de care depindem mai mult decat ne dam seama si pe care il distrugem iremediabil. in documentarul bible's buried secrets format din trei episoade se incearca dovedirea cu argumente arheologice inexactitatea unor fapte antice descrise in biblie. documentarul paradise found: islamic architecture and arts este o calatorie in lumea musulmana ascunsa in moscheile si palatele de o frumusete rapitoare.
looking good isn't about money, it's about style, and style never goes out of fashion.

Niciun comentariu: