vineri, 15 aprilie 2011

true faith

george michael a scos un nou single, true faith, piesa fiind un cover dupa new order. originalul este din 1987 in stilul inconfundabil new wave-disco-synthpop, seamna foarte bine cu piesele pet shop boys din aceasi perioada. versiunea lui george michael este total diferita, lenta ca un blues, a adaptat-o foarte bine stilului personal incat ai impresia ca este o piesa originala de-a lui. i feel so extraordinary something's got a hold on me, i get this feeling i'm in motion a sudden sense of liberty. azi mi-am luat de la h&m unirea o pereche de tenisi negri, foarte comozi, nici nu-i simt in picioare. zilele trecute am mers in parculetul de langa sala palatului-biserica cretzulescu, am facut o gramada de poze copacilor infloriti de acolo. in curand se vor scutura de pe ramuri gingasele flori. la afi cotroceni este targul de carte bookland, nu-mi plac cum sunt amenajate standurile, mi-au dat impresia de vraiste, neprofesionalism. am vazut ca nemira a scos un nou ghid al xenofobului: japonezii. inca o noutate este biblioteca noptii scrisa de alberto manguel: plecand de la biblioteca din alexandria, ajungand pana la bibliotecile personale ale lui charles dickens ori contele dracula, aceasta carte extrem de personala, in mod voit lipsita de rigurozitatea unei sistematizari, pune in lumina rolul hotarator pe care il au bibliotecile in civilizatia noastra, ca muzee ale memoriei si experientei umane. we gotta have true faith.

Niciun comentariu: