marți, 19 aprilie 2011

man in black

negrul este forever in fashion, clasic, elegant, always in trends. insa in acest sezon bleumarinul este noul negru. bleumarinul este culoarea aristocratilor. o amica mi-a zis ca de la o varsta nu mai poate purta negru, a trecut pe bleumarin. azi am mers in baneasa, la ikea am vazut ceva noutati dragute, stilul navy, carourile, imprimeurile in dungi si cele florale arata fresh, sunt un must have de sezon; apoi m-am fatait prin mall, am mancat la burger king, am intrat la h&m unde am gasit o geaca neagra si pantaloni negri la reduceri, le-am cumparat bucuros de achizitia facuta, reducerea a fost inca o data si jumate decat pretul platit, la douglas am testat cateva parfumuri: gucci guilty pour homme, habit rouge guerlain, azzaro elixir, dior homme, opium pour homme si la nuit de l'homme ysl. am tras noul album guillemots si un ep regina spektor. ma uit la un interesant documentar despre istoria banilor/bancilor: the ascent of money, 6 parti. i'm feeling good now.

Niciun comentariu: