luni, 18 aprilie 2011

ipod/iphone generation

nu-mi pot inchipui existenta cotidiana fara cateva obiecte hi-tech esentiale: telefonul mobil, mp3 player, laptop. fara aceste gadgeturi nu mai pot functiona, sunt total dependent de ele. comunicarea/satisfacerea placerilor personale sunt vitale. ascult muzica tot timpul, chiar si atunci cand dorm. sunt cu castile in urechi oriunde merg. imi aduc aminte cu nostalgie ca prin anii '90 aveam un walkman sony la care ascultam casete audio, bateriile nu tineau mai mult de rularea a doua casete. telefonul mobil a devenit android 4in1, intr-un singur gadget sunt incluse telefonul, camera foto, mp3 playerul si computerul, cu care practic faci orice. digitalul este noul nostru sistem circulator. oriunde merg pe strada vad tineri cu casti in urechi, conectati la un ipod. poate fiecare incearca sa evite realitatea intrand in propria retea unde se simte fericit. i chose not to choose life, i chose something else.
ieri mi-am luat de la anticariat 4 ghiduri turistice: amsterdam, lisabona, venetia si top 10 munich. am muzici noi: un dublu live a-ha, un ep antony and the johnsons, oh no oh my, un single radiohead, un dublu album unkle. vad un documentar despre wildlife: journey into amazonia, 3 parti.
sambata noaptea am mers cu un prieten str8 in kulturhaus, nu mai iesisem prin cluburi demult, am zis hai sa dansam, sa ne distram. era coada mare la intrare, am stat mai bine de juma de ora sa intram, nu mi-a placut atmosfera de acolo, dupa cateva piese am plecat. daca tot eram prin zona am coborat in soho, era oribil, am iesit dupa 10 minute. m-am intors acasa la muzica mea, m-am culcat.

Niciun comentariu: