marți, 26 aprilie 2011

tulips

lalele, lalele, frumoasele mele lalele, cat indragesc aceste flori cu chipul in multe culori... in piete, parcuri sau gradinile oamenilor este plin de lalele. in splendide culori, firave, isi inalta gratioase coroana de petale. printre ele deseori intalnim narcise sau zambile. inca mai sunt copacii infloriti. desi a batut vantul, florile lor gingase au rezistat cu strasnicie. a inflorit si liliacul mov. ieri m-am plimbat pe malul lacului herastrau pana la podul baneasa. am vrut sa fac miscare dupa cat am bagat in mine de pasti. de la h&m unirea mi-am luat o camasa in mici carouri alb-roz cu maneca scurta. am vazut un documentar bbc in 3 parti filthy cities: medieval london, revolutionary paris, industrial new york. pe rafturile parfumeriilor au aparut parfumuri noi: alien sunessence thierry mugler, azzaro duo, mon jasmin noir bvlgari, taj sunset escada, wild elixir estee lauder, aqua allegoria jasminora guerlain, daisy eau so fresh marc jacobs, muse de rochas, vanitas versace; a*men pure havane thierry mugler, azzaro duo men, custom dunhill, gucci guilty pour homme, john richmond for men, legend mont blanc. se anunta lansarea a noi parfumuri: adventurous estee lauder, dahlia noir givenchy, passenger cruise s.t. dupont, saharienne ysl, lovestruck vera wang.

Niciun comentariu: