luni, 4 aprilie 2011

nature has flourished

desi este destul de frig pentru acest inceput de primavara, flora de sezon isi urmeaza destinul izbucnind intr-o feerie florala plina de culori si parfumuri ametitoare. mi-am luat aparatul foto, am mers prin cismigiu sa pozez pomii inverziti si cei infloriti. acest minunat spectacol al naturii este efemer, asa ca trebuie admirat si imortalizat cat mai repede, altfel mai astepti un an de zile. magnoliile si-au deschis maretele flori albe, arbustii forsythia ne incanta cu minunatele stelute galbene iar ciresii salbatici au explodat intr-o grandioasa inflorescenta.
reteaua dm drogerie markt a deschis un nou magazin la unirea langa hanul lui manuc, mi-am luat cateva cosmetice de baza. daca tot eram in zona am mers la h&m unde am vazut un tricou polo l.o.g.g. navy, un albastru frumos cu dungi albe, l-am probat si l-am cumparat. apoi am intrat in parfumerie unde am testat noile aparitii gucci guilty pour homme si mont blanc legend, dezamagire totala, comune, nu-mi spun nimic, fresh-aromatic-lemnos, slabe ca remanenta.
am vazut primele doua episoade dintr-un nou serial the killing. adolescenta de 17 ani rosie larsen este gasita moarta in porbagajul unei masini scufundate intr-un lac. politia incepe sa investigheze cazul. masina apartine unui politician care tocmai se afla in campanie electorala pentru postul de primar. cum a ajuns rosie in acea masina, ce legatura avea cu politica si mai ales cine a omorat-o? un caz complex care implica multi oameni. ma uit la un nou documentar istoric rome revealed, opt episoade reconstituie si ne introduc in victoriile militare, setea de putere, de influenta, intrigile si tradarile din senatul roman, unde dominatia este echivalentul crimei.
las la urma marea stire: glorioasa trupa britpop suede va concerta la bucuresti pe 4 iunie la arenele romane. este primul lor concert in romania. suede a ramas de-a lungul anilor una din trupele mele favorite. peste doua luni voi urla in extaz pe melodiile lor. everything will flow into savoir faire and i can't get enough them electricity.

Niciun comentariu: