joi, 14 aprilie 2011

and it rained all night

ploua continuu de ieri. vremea asta urata imi da senzatia de toamna, doar verdele crud al frunzelor abia iesite si copacii infloriti ne reamintesc ca de fapt este primavara. mi-am dorit atat de mult venirea primaverii incat am uitat complet de ploi. h&m a deschis inca doua magazine, unul in mall baneasa si altul in plaza din drumul taberei. mi-am luat o geaca de fas neagra cu fermoarul mov si o bluza albastra-gri cu trei nasturei la gat. la libraria humanitas am gasit un album taschen, colectia icons, provence style, l-am cumparat pentru ca mi-l doream demult si l-am gasit inca la pretul vechi. sunt innebunit dupa superbele campuri de lavanda tipice regiunii provance si dupa cum sunt amenajate interioarele caselelor. de la dm mi-am luat crema de maini balea cu ulei de masline. intr-o seara am vazut documentarul the britpop story, prezinta inceputurile trupelor blur, pulp, suede, oasis, supergrass, ce definesc muzica britanica a anilor '90. realizatorul nu a spus nimic despre radiohead, manic street preachers, mansun, the verve, sunt trupe de referinta ce si-au lasat amprenta in muzica britpop. i want to live like common people, i want to do whatever common people do, i want to sleep with common people like you. in urmatoarele doua luni vor scoate noi albume arctic monkeys, death cab for cutie, friendly fires, moby, depeche mode remixes 2, sade ultimate collection, un live a-ha. am cateva noi muzici: i'm from barcelona, un live lamb, un live the decemberists. in mai vor iesi doua noi parfumuri gianfranco ferre din seria in the mood for love: tender, floral-fructat cu acorduri verzi si man, lemnos-condimentat-oriental. noaptea trecuta am dormit la hilton cu un francez. dimineata am servit micul dejun la hotel. nu spun mai multe pentru ca sunt discret. am auzit ca se poarta discretia acum, asa ca ma conformez trendului. poate ajung sa vad parisul. and it rained all night and then all day.

Niciun comentariu: