duminică, 1 mai 2011

flamingos & cranes

admir multe specii de pasari, fiecare are ceva frumos, unic, gingas, insa in mod deosebit imi plac flamingo si cocorii. am vazut un interesant documentar the crimson wing - mystery of the flamingos, prezinta viata minunatelor pasari flamingo ce traiesc pe lacul natrona in nordul tanzaniei. coloana sonora este superba, compusa de the cinematic orchestra, am gasit-o pe torrente. nu am ajuns niciodata in delta dunarii, stiu ca este superb, aici traind 320 specii de pasari, este locul unde milioane de pasari calatoare din diferite colturi ale pamantului vin sa cuibareasca. descarc/voi vedea documentarul istoric ancient megastructures, opt parti despre petra, st. paul's cathedral, istanbul's hagia sophia, machu picchu, angkor wat, the alhambra, colosseum, great pyramid of giza. din anticariat mi-am luat doua ghiduri turistice paris si roma, gen top 10. stiu marile orase europene/capitale din ghiduri, albume, documentare, vederi, poze de pe net. desigur, cel mai bine este sa le vizitez real ca turist. daca as avea suficienti bani asta as face, as calatorii prin lume. ascult albumele lamb si lou rhodes, solista trupei, are trei albume solo. lamb au scos un cd live foarte frumos si un nou album 5. am noul best of morrissey, dublu best of sade si o noua trupa tristen. miercuri va incepe targul de carte kilipirim de la sala dalles. vreau sa-mi iau cateva carti, sper sa le gasesc la un pret bun.

Niciun comentariu: