luni, 16 mai 2011

pelerinaj la muntele fuji (a japanese story)

a venit vara. vremea s-a incalzit brusc rasfatandu-ne cu temperaturi ridicate, ideale pentru o tinuta lejera, sport, pantaloni scurti si tricou. s-a deschis sezonul de admirat barbatii sumar imbracati, trupuri zvelte, musculosi, funduri si bulane apetisante. cu atata testosteron si tentatii vizuale sunt intr-o erectie mentala continua. vorba madonnei: i'm not sorry, it's human nature. ieri am mers la muzeul national de arta, am vizitat expozitia pelerinaj la muntele fuji, gravuri de hokusai. imi plac mult litografiile lui ce au surprins peisaje, scene istorice sau teatrale ale lumii in miscare. celebrele imaginile ale muntelui fuji pictat in diferite ipostaze. japonezii privesc muntele fuji ca unul dintre simbolurile identitare fundamentale ale tarii lor. recomand superba expozitie oricarui iubitor de frumos, este o raritate in cultura capitalei. dupa expozitie am dat o tura prin afi si baneasa. la h&m am gasit pantaloni negri ce se pot face 3/4, erau la reduceri, imi veneau bine asa ca i-am luat, plus un set de 5 sosete scurte multicolore. am vazut haine frumoase si la pull& bear insa sunt scumpe, nu-mi permit decat la reduceri. la douglas au adus noul parfum ferre in the mood for love man, l-am testat, imi place din prima pulverizare, este lemnos-aromat-oriental, destul de dulce insa condimentat, cu note bine echilibrate: grepfrut, lavanda, piper, flori de portocal, cardamom, coriandru, paciuli, cedru, tonka. de la anticariat mi-am luat 4 ghiduri turistice, la un pret de nerefuzat: amsterdam, new york, paris, venetia. deja fac colectie de ghiduri. sper sa ajung vreodata turist prin aceste orase... la dm au adus noile geluri de dus balea pentru vara cu arome fresh-fructate, iti vine sa le mananci: grepfrut, pepene verde, rubarba. mi-am luat unul, deocamdata. la mine simplul gest de a face dus este nu numai o necesitate ci o adevarata placere de stimulare/desfatare a mirosului si endorfinelor. sta in puterea nostra crearea micilor placeri. de cele mai multe ori placerea o gasim in lucrurile simple, nu e o mare filosofie, doar sa ai idei practice si starea necesara. in ultimele zile am ascultat intens discografia air, moby, am revazut filmele the virgin suicides, marie antoinette, the kids are all right, revolutionary road, blue valentine. muzici noi am: arctic monkeys, cat people, friendly fires, soundtrack-ul serialului fringe, moby, russian red.

Niciun comentariu: