vineri, 27 mai 2011

bookfest

salonul international al cartii bookfest este in plina desfasurare la romexpo. editurile si-au expus cartile in standuri spatioase, ne prezinta cele mai recente titluri, fac lansari, ofera reduceri de pret. mi-am luat patru carti: lexiconul inutilitatii - un mic vademecum al rafinamentului sau cum sa fii fericit fara lux, cartea cartilor pierdute, japonia lui lafcadio hearn - o antologie despre japonia si poporul ei, un ghid turistic barcelona. imi place sa ma plimb printre rafturile cu carti, sa le descopar, sa ma las purtat in povestile lor. mi-ar placea sa lucrez ca bibliotecar, am calitatile necesare, sunt ordonat, iubesc cartile. a inflorit socul si mana maicii domnului (caprifoi). anul trecut la vienna am cules flori de soc cu prietenii mei si am baut o socata foarte buna facuta de ei. mi-e dor de vienna, de plimbarile prin magazine, parcuri, pe strazi sau cu u-bahn. un prieten mi-a dat cateva sticle de parfum: dolce & gabbana pour homme, joop! homme, s.t. dupont pour homme, ungaro pour l'homme III, versace bright crystal. serile trecute o prietena m-a invitat la o trattoria, am mancat lasagna.

Niciun comentariu: