vineri, 20 mai 2011

belgian pralines & beautiful roses

au inflorit salcamii, delicatul lor parfum pluteste prin aerul din jurul copacilor plini cu ciorchini inmiresmati. am cules cativa, usuc florile si le pun in ceaiul verde, dau un plus de aroma. gradinile sunt pline de trandafiri infloriti, gingasi, catifelati, rosii, roz sau albi, ma farmeca cu frumusetea lor. un prieten mi-a adus o cutie de praline belgiene leonidas, innebunitor de bune, frumos aranjate in cutie pe 3 etaje. de la new yorker unirea mi-am luat doua bluze uni smog in nuantele gri asfalt si gri inchis, erau la reduceri. la anticariat am gasit un superb album impressionism, editura flame tree publishing. continui sa ma uit seara la filme, am revazut american beauty, angels in america, black swan. imi place mult de patrick wilson. in septembrie va apare noul album brett anderson - black rainbows, primul single se va numi brittle heart si tori amos - night of hunters. le astept cu nerabdare. o zi am ascultat antony and the johnsons, sensibila, melancolica , usor depresiva muzica lor. am tras noile albume arctic monkeys, damon & naomi, when saints go machine. miercuri incepe bookfest la romexpo.

Niciun comentariu: