duminică, 13 iulie 2014

the rhythm of my life

imi era dor sa scriu pe blog, nu am mai scris de doua luni jumate. am facut multe in acest timp, s-au produs schimbari in viata mea. am fost mutat cu serviciu la un muzeu mai mic, cochet, linistit, stau la birou, am computer, ma inteleg bine cu colegii, e un pas inainte insa am acelasi salariu. m-am mutat de la mansarda intr-o camera mai mare care arata a locuinta si sunt foarte aproape de job. mi-au trebuit zece zile sa car tot ce aveam, in mare parte am carat singur cu carca, pentru cateva drumuri m-au ajutat patru prieteni, iar pentru mobila m-a ajutat un prieten cu masina. mi-am aranjat frumos noua camera, am mai mult spatiu, nu am internet deocamdata. am cunoscut cativa tipi draguti cu care am facut sex misto. am noile albume coldplay, embrace, james, kasabian, klaxons, kylie minogue, lana del rey, manic street preachers, morrissey, owen pallett, sia. in septembrie ies noile albume basement jaxx, interpol, the kooks. marile branduri din industria parfumurilor scot pe piata noi reinterpretari olfactive: black opium yves saint laurent, boss ma vie pour femme hugo boss, chopard enchanted midnight spell, chopard rose malaki, dahlia divin givenchy, si eau de parfum intense giorgio armani, eternity night calvin klein, furiosa fendi, my burberry, b. balenciaga, clinique beyond rose, escada joyful, la vie est belle l'absolu lancome, ungaro feminin emanuel ungaro, cartier baiser vole lys rose, just cavalli gold for her roberto cavalli, versace yellow diamond intense, shalimar souffle de parfum guerlain, narciso eau de parfum narciso rodriguez, modern muse chic estee lauder, love story chloe, gucci premiere eau de toilette, gucci oud, bleu de chanel eau de parfum, diesel only the brave wild, eternity for men night calvin klein, halloween man rock on j. del pozo, just cavalli gold for him roberto cavalli, michael kors for men, trussardi black extreme, ungaro masculin emanuel ungaro, jimmy choo man. cand am prins reduceri mi-am luat tricouri, bluza, hanorac cu fermoar de la h&m si blue jeansi pull&bear. abia astept sa ma fac bine sa merg prin malluri, parfumerii, parcuri, sa zburd prin oras.

Niciun comentariu: