joi, 24 iulie 2014

healing is difficult

se pare ca vara asta sunt condamnat sa stau in pat pana mi se vindeca tendonul de la picior si voi putea merge. luni dimineata m-au dus turcii cu masina la spitalul floreasca, doctorul mi-a pus un ghips circular pe care trebuie sa il suport o luna, apoi mi-a spus ca va urma alt ghips cu care voi putea calca, vindecarea se face gradual in timp. nu mi-a placut cum arata operatia, nu imi pot misca glezna, insa doctorul mi-a spus ca e normal sa arate asa, zona se prezinta bine, trebuie sa am rabdare. nu ma doare, insa nu e tocmai placut sa stau in pat saptamani intregi sau sa topai intr-un picior cand ma duc la baie. imi umplu zilele cu muzica, filme, citesc carti, primesc vizitele prietenilor. ascult bjork, courteeners, editors, elephant stone, tv on the radio, two door cinema club. am noile albume astronauts, zulu winter. am descarcat vreo 30 de filme gay artistice, am vazut o parte dintre ele, diverse ca abordare, prezentare, tematica. a inceput un nou serial: satisfaction. ieri seara am primit vizita unui vechi prieten pe care l-am iubit cu multi ani in urma, mi-a spus: nu te-ai schimbat deloc, ai acelasi spirit tanar. vei trece peste acest necaz pentru ca esti un campion. mi-au dat incredere vorbele lui. uneori am nevoie de sustinere morala. 


Niciun comentariu: