luni, 14 iulie 2014

calm like lemonade

am baut un nescafe 3in1 strong cu lapte, imi place sa incep ziua cu o cafea buna, ma simt somnoros, ascult morcheeba, muzica lor creaza o atmosfera relaxanta. aici nu am lumanari sau betisoare parfumate, nici statui buddha cum am in camera mea de care imi este dor, insa improvizez cu poze luate de pe google, imaginile pe care le vad frumoase imi fac bine la psihic. imi plac campurile cu lavanda, maci, floarea soarelui, gradinile cu flori, plaje sau peisaje din natura. sunt pasionat de culturile asiatice, mi-ar placea sa merg in india, cambodgia, china, japonia, thailanda, tibet, ce am vazut in documentare mi-a placut mult. sunt foarte multe locuri superbe de vazut pe acest pamant. daca as avea bani as calatorii continuu. si europa e frumoasa si are multe de oferit. singurul regret pe care il am e ca nu am posibilitatea sa calatoresc cat as vrea. insa cati oameni isi permit acest lux? suntem legati de casa, servici, probleme cotidiene, nu e dupa cum vrem noi. cu totii avem dorinte care raman neimplinite. viata e o lupta continua cu putine satisfactii, nu traim intr-un paradis. poate dupa ce murim spiritul nostru este liber sa calatoreasca desi cred ca si in acea lume sunt reguli. viata fara reguli devine haos si nu se poate asa. este o ordine universala. gata cu filosofia ca am devenit melancolic. muzica ma salveaza in orice situatie. am tot ascultat b-sides si live coldplay, faithless, franz ferdinand, goldfrapp, interpol, kasabian, kula shaker, manic street preachers, pet shop boys, placebo, suede, temples, the 1975, the verve, travis, white lies. ce as iesii la o plimbare prin oras, malluri, magazine, poate peste doua saptamani va fi posibil. ma consolez cu vizitele prietenilor ce trec sa ma vada. le sunt recunoscator si le datorez mult. ma bucur ca am prieteni care tin la mine.

Niciun comentariu: