marți, 29 iulie 2014

music response: elektropsychedelic influence

cerul e plin de nori, se anunta ploaie, poate chiar furtuna. deja aud tunete. prietenele mele sunt plecate in vama veche. ce dor mi-e de mare, sa innot in valuri, sa ma plimb seara descult pe malul marii, sa simt valurile cum imi uda picioarele. mi-e dor sa calatoresc cu trenul, nu am mai fost de doi ani. de mic sunt pasionat de tramvaie, trenuri, metrou. tramvaiele rosii imi plac in mod deosebit. cele mai moderne si rapide trenuri cu care am calatorit sunt ice in germania si railjet in austria. nici nu simti ca mergi cu viteza mare pe linia ferata. ascult b-sides si live kasabian, keane, kula shaker, radiohead, the verve, travis si albumele midlake, supergrass, the chemical brothers, zero 7. ieri dupa-amiaza a venit la mine un tip tinerel care m-a supt, ce bine a luat-o in gura. am succes chiar si cu piciorul in ghips. mananc banane.

Niciun comentariu: